wtorek, 25 sierpnia 2015

Ostatnich tygodni podsumowanie

Jestem Wam winny małe wyjaśnienie co się ze mną ostatnio działo.

Ostatnim razem się słyszeliśmy w lipcu, kiedy napisałem post o górze Wdżar, a potem obiecałem na Facebooku 2 kolejne posty. Od tamtej pory trochę się u mnie zmieniło, głównie w kwestiach technicznych, a to za sprawą mojego telefonu, który na Mazurach postanowił nauczyć się pływać. Niestety nauka ta skończyła się utonięciem telefonu, a wraz z nim wersji roboczych dwóch obiecanych postów. Posty te oczywiście się pojawią, ale z lekkim opóźnieniem.

Tymczasem zdążyłem już po tamtym wyjeździe popracować na Mazurach (tak jak rok temu jako sternik i instruktor żeglarstwa) i odbyć rejs na Bornholm, a teraz jestem w połowie innego rejsu. Oczywiście o przygodach na rejsach napiszę dłuższego posta w późniejszym czasie, kiedy będę miał czas usiąść i poświęcić na to wystarczająco dużo czasu. Teraz pozwolę sobie jednak na pewnego rodzaju zapowiedź owego posta w postaci kilku zdjęć:



Do później! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz