niedziela, 16 marca 2014

Wspomnienia...

Oglądałem sobie ostatnio zdjęcia z wakacyjnych wypadów w różne zakątki Europy i stwierdziłem że powinienem zrobić moją listę TOP 10 ulubionych zdjęć z wyjazdów :D Miłego oglądania ;)

10. Samolot

Rejs bałtycki 2013

Wracając z Kopenhagi podczas rejsu w zeszłe wakacje mieliśmy okazję znaleźć się pod ścieżką podchodzenia do lądowania dla Kopenhaskiego lotniska. A przy okazji pod pewnym samolotem :)


9. Wiatraki

Rejs bałtycki 2013

Niedaleko od lotniska zauważyłem dość ciekawe ułożenie wiatraków w tle dwóch żaglówek. Zdjęcie jak widać zrobiłem ;)


8. Niebo

Mazury 2012

Lubię fotografować ciekawe układy chmur. To zdjęcie z rejsu po Mazurach w 2012. Paru czytelników powinno to pamiętać ;)


7. Niebo

Rejs bałtycki 2013

A to wschód słońca na Bałtyku w zeszłe wakacje.


6. Klif

Francja 2012

Widok z klifu na ocean. Bretania.


5. Pustka

Włochy 2013

Bardzo dłuuuugi wyciąg bardzo oddalony od całego kompleksu narciarskiego. Stąd taki widoczek :)


4. Noc

Bałtyk 2013

Nocna wachta, coś trzeba było robić... Na przykład bawić się długą migawką ;)


3. Włochy

Włochy 2012

Przy pierwszym wjeździe spodobał mi się widok z wyciągu, to wjechałem raz jeszcze


2. Woda

Francja 2012

Pamiętam moment, nie pamiętam miejsca... Ale ujęcie mi się spodobało. Zdjęcie potem też :)


1. A zezwoliłam na to zdjęcie?

Francja 2012

Ta pani jest chyba niezadowolona z tego, że robię jej zdjęcie. Ale trzeba przyznać, że potrafi rozbawić wyrazem dzioba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz