niedziela, 13 listopada 2011

BTW Muzyki [aktualizacja]

Słuchając swojej ulubionej stacji radiowej od dobrych paru lat, zauważyłem, że nowe piosenki pojawiają się falami. Co mam na myśli? Ano to, że jak się pojawi w radiu coś nowego, to razem z tym czymś pojawia się kupa innych utworów. A potem kilkanaście tygodni ciszy.

Osobiście najbardziej lubię (i chyba podzielicie moje zdanie) gdy te nowe kawałki to piosenki ulubionych zespołów. Tak też jest tym razem - poczynając od "Wyjazdu integracyjnego" w wykonaniu KOMBII, poprzez "Jak nie to nie" Feel'a, a na (nie tak już nowej) "Ostatniej nocce" kończąc. Szczególnie ten pierwszy kawałek mi się podoba - nie tylko jako zwiastun wchodzącego właśnie do kin filmu, ale także ponieważ zawiera pewne sprytne odniesienia do innych filmów (Kac Vegas). Miłego słuchania!

Ale lubię nie tylko nowe polskie piosenki. Stare też są fajne - np. takie wszystkim bardzo dobrze znane "Knockin' on heaven's door" zespołu Guns 'n' Roses. Fajnie wyszedł też ten kawałek w wykonaniu szkolnego kółka gitarowego (tu linka niestety nie podam, gdyż nie było to nagrywane) prowadzonego przez Krzysztofa - członka powstałego w tym roku zespołu Behind The Way. Niestety na moje pytanie czy udzieli mi krótkiego wywiadu dostałem odpowiedź treści: "Demokratycznie wyszło, że wywiadom mówimy nie jak na razie." Zobaczymy - może kiedyś się uda. A tymczasem - dobranoc Państwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz